sseent

heejheej, borde egentligen ligga och sova nu men har inte kunnat somna så satte mig här ist :). Har lite feber o är förkyld så det e no därför de är jobbigt att somna :(. 
 
Aja men tänkte bara berätta att jag precis blivit en buzzador. Är du en sån så får du hem olika kampanjer på olika produkter som man själv o ens vänner ska prova och så ska själva buzzadoren skriva en rapport om vad vi tyckte om produkterna, de vill ju ha omdöme för att produkterna inte kommit ut i butik. Det är gratis och man får välja vilka kampanjer man vill delta i :).
Hehe tyckte det verka rätt skoojj så tänkte prova och se om det passar mig :)

Man får extra poäng för varje ny medlem man värvar :P, så vill ni bli en buzzador så skriv er epost så kan jag skicka ett mail =D.

Nu ska jag försöka sova
Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0