Sovtime

haallåhallåå, tänkte blogga en sista gång nu innan jag ska sova :).

Hann inte med det jag skulle gjort ikväll :/. Kunde ju inte dra igång damsugan när pappa lagt sig så det får vänta till efter valpkursen imårn :P.. hade varit gött att haft det gjort för lovade mamma det haha, menmen. Har iaf läst körkortsteorin =D. Och gå ut med Hugo några gånger med haha, man får ju gå ut med han med 2tims mellanrum hehe. Lite jobbigt nu när det e så kallt ute, kommer bli mycket goare i sommar när det e varmt o skönt =). Men då har förhoppningsvis hugo slutat kissa så ofta haha :P, vore gött om det iaf kunde gå ut vaar fjärde timme ;).

btw är verkligen helt kär i new moon haha, vill ha dvdn nu! :P

Aja men ska nana nu! :)
Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Isabella schölling

Hej gumman, vad kul att du bloggar nu för tiden :) ska börja följa dig nu hade jag tänkt. Hoppas du mår bra och att skolan går bra osv. =) Hoppas vi hörs. Läs min blogg !! Där skriver jag om livet som ung blivande mamma <3 Puss kram Bella

2010-03-03 @ 01:29:42
URL: http://isabellascholling.bloggplatsen.se/
Postat av: Saara

Heej :D, haha javisst. Nämen va roligt :) hehe har aldrig läst din blogg men gör det gärna :D. kram

2010-03-03 @ 16:22:05
URL: http://saaaraoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0