kvällkväll

Ska bara skriva ett litet inlägg nu innan jag drar o kekar kvällsmat hehe.
Klockan e redan 9, borde ätit för nån timme sen men glömmer av tiden :S
Har hållt på o fixa ner powerdvd nu så jag kunde kolla på blue-ray filmen jag hyrde innan (A) - kan ni gissa filmen ? hahaha NEW MOON såklart hehe.

Har precis fått igång den men har pausat den för gjort lite annat på datorn samtidigt, men äääääälskar verkligen bild kvaliten på blue-ray filmen blir ju sjukt mkt bättre, man kollar ju på allt för att de ser så snyggt ut hahaha.

På tal om annat så blir de ingen apu för mig i mårn pga febern :/, tror inte det e bra o jobba när man har feber. Fick inte tag i ewa för hon hade gått hem för dagen på ica, så får gå upp vid 7 imårn bitti o ringa.

Haha har kommit in i en the sims3 period igen (A), de tar ju såå sjukt mkt av ens tid när man e inne i nått spel. jobbigt jobbigt.

Var ju ute o övningskörde innan med, o det gick bra då med :D. Körde på både stora o små vägar, vissa vägar kändes enkelriktade bara för de va så trånga, men sånt e sjuukt bra träning. Så att man lär sig veta vart man har bilen :P. Körde i 1½ timme typ känns bra :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0