9 mars

Heeej!

Känner mig nästan lite utvilad efter den här lediga dagen haha :P
Behövde verkligen vila för har just nu 38,6 i temp så har feber =S, inte särksillt kul. För kan inte vara hemma ifrån skolan nu onsdag o torsdag för vi ska stå och sälja på uf-mässan.

Har idag: Varit o hälsat på morfar, växlat pengar till mässan i mårn, små städat lite i mitt rum, bytt påslakan till mina new moon :).

Så har varit rätt lugn dag, tänkte att jag ska plocka fram det jag behöver ha med till imårn nu sedan lägga mig.

btw, Jimmy fick hem sin motorcykel nu ikväll som han köpt :).. Han är jätte nöjd med den såå väntar bara på sommaren nu :P


New moon påslakanen :P


Jimmy o hans hoj :P

Kommentarer
Postat av: fanny

hej! var har du köpt påslakanet? :)

2010-03-15 @ 16:06:50
URL: http://fannyyfyrkant.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0