8 mars

Tänkte bara börja med att säga: Grattis Frida som fyller 18 idag ;D..
Vill me va 18 :/, hehe 18= Körkort och krogen =D, inte såå många månader kvar tills jag 18 iaf :P.

Har haft apu idag och körkortsteori :). Kände att det räckte för idag, blev rätt slö förut när jag kom hem :P. Tog tempen ikväll igen och jag har fortfarande feebeer!!!!!. Jag blir tokig, men gött att jag ändå kan göra saker. Är ju inte direkt sängliggande :P.

Är som tur är ledig imorgon =D, skaaa verkligen viiila och kurera mig inför mässan på onsdag och torsdag :). Är ledíg fredag med så det känns ändå som en rätt bra vecka :P.

Tänkte att jag skulle kolla på körkortsteorin nu =D.. Se om jag ska läsa lite om jag orkar :P
Köpte idag så jag kan göra mina övningsprov på min dator här hemma istället för att springa jämt ner till körskolan o göra proven :P. Mkt skönare.



Hehe min söta vaniljyoghurt med kola-kulor :p.

Kommentarer
Postat av: Emelie G

Gud så mumsigt det såg ut:)

2010-03-13 @ 12:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0