7 mars

Heeejheej!

Är på super bra humör =D, har faktiskt varit det hela dagen hehe.
Har varit o övningskört idag för kände att jag behövde kolla attt jag inte glömt allt för det e knappt ett halvår tills jag är 18 och får ta mitt körkort hehe =D.
Tror jag aldrig kört så bra som jag gjorde idag :O, fattade nada hhaha. Trodde verkligen att det skulle gå skit för det var liksom ett halvår sen jag körde sist.
Hehe jag var inte ens stressad :S, brukar få lite småpanik eftersom jag e osäker. Men nej då :D, var jätte lugn så då går ju allt mkt bättre :D, det e fasiken inte lätt att ha panik när man ska börja köra haha, blir lätt att man drar upp lite för snabbt med kopplingen ;).

Hehe ne men tror att det som hjälpte mig att bli så lugn var att jag läst i teoriboken om exakt hur man ska göra o hur det fungerar o så. Det kändes bättre att läsa om det än att pappa sa det muntligt hehe, konstigt men sant :P

Längtar riktigt tills jag ska köra igen :D, såå sjukt roligt att köra när det inte blir fel :P.

Imårn är det teorikurs igen så ska läsa på det kapitlet som han ska gå igenom imårn nu, så att jag har lite koll :).




Här kommer lite bilder ifrån igår:



Bild 1: Alcazar uppträder
Bild 2: Pernilla Wahlgren uppräder

Hehe blev inte så bra bilder någon av de jag tog för tog med mobil kamera hehe.
Lägger inte upp fler eftersom inga e särkillt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0