6 Mars

Heejsansvejsan!

Har inte varit hemma mycket idag :), åkte halv 9 hemifrån mot Örebro för att se på Genrepet på Melodifestivalen. Kom inte hem förren vid 7 nu ikväll, men det var väldigt skoj i Örebro. Kul att se sånt live blir mkt "mäktigare" då särskillt musiken :). Orkar inte lägga in de få bilderna jag tog ikväll så gör det imorgon tror jag :).. Är fortfarande förkyld o jag hatar deet! skiit jobbigt.. Beställde kina till kvällsmat hehe, mumsigt. Har kollat på melodifestivalen på tvn nu ikväll med haha, det e ju lite coolt att precis kommit och sett samma program live till att se det i tv-rutan ;).

Kommer nog inte lägga mig så sent idag, för orkar inte sitta här o snörvla haha. Är rätt trött med så skönt att lägga sig =D.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0