30 Mars

Fick sluta tidigare idag så har varit hemma en stund nu =D
I Skolan idag blev det att jag pratade med några av mina lärare om hur ja ska ta ikapp det jag missat och så. Har även missat två prov och så har jag ett prov nu på torsdag sedan ett på fredagen efter lovet, så känner att det nog kommer bli en del plugg på påsklovet hhaha :P.

Jag är inte helt säker på att jag klarar av att göra matte provet som e nu på torsdag eftersom det kräver jääätte mycket plugg för min del för har ju inte gått igenom vissa moment för att jag varit borta, så ska försöka plugga iddaag. Sen så är jag ledig imårn och då kan jag ju plugga med =D.

Bokade tid till testlektion igår med haha =D, det blir nästa tisdag klockan 2 så får hoppas att det går bra haha ;).

Tänkte att jag skulle måla om mina naglar nu och kolla på antingen nytt avsnitt i från gossip girl elr avatar =P, beror på vilken som laddar klart först ihih.

föresten äälskar vädret ute!!, man blir ju på såå bra humör =D.

Heejheeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0