3 Mars

heej igen! =D

Har inte bloggat förrän nu eftersom jag typ inte varit hemma hehe :). Slutade tidigt i dag så drog ner till stan med Lindis :D, de enda jag köpte var fika och en ögonskugga :P. Sedan när jag kom hem på eftermiddagen började jag plocka fram vad jag skulle ha med till valpkursen. 
  Kursen började klockan 18.30 till 20.00. Det gick mycket bättre på kursen än vad jag hade trott, för tänkte att Hugo skulle skälla som en galning o aldrig sluta sedan inte kunna konsentrera sig. Men det gick inte som jag trott, han skällde ju endel men han va ju ändå rätt lugn som tur var haha, det gick att göra olika övningar med han utan att han störde sig allt för mycket på de andra hundarna =D

Det ska bli skoj med den här kursen :), skönt att kunna ha en hund som inte är helt ouppfostrad och ovan med hundar ju :D.

Nu ska jag äta för e skit hungrig hhehe.

Kommentarer
Postat av: Josefine

BRA FANTASI?

Jag välkommnar tips, idéer, inspiration o.s.v o.s.v inför nästa fotografering!

2010-03-03 @ 22:32:45
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0