25 Mars

Godkväll! :D

Sitter här i min ensamhet och har precis fixat en playlist till spotify i mobilen :), fixade det idag :D.
Lite jobbigt o söka massa låtar men man får la ta några låtar i taget så man itne blir för trött haha.

Såå nu sitter jag o lyssnar musik ut mobilen för har inte mycket batteri kvar så tänkte att jag skulle ladda ur den så jag kan ladda  :).

Var på vårdcentralen idag med :), en läkare kollade massa som men andning, hjärta o sånt. Fick även ta ett blodprov. Men de kunde inte säga va jag hade för fel, men jag hade inte körtelfeber iaf :D . Det var ju tur :P.
Ska lämna urinprov imårn o om det inte visar nått på det så ska jag avvakta i en vecka o se om febern går över.

Så tänkte att ajg skulle till skolan nästa vecka, men läkaren sa att jag inte skulle överanstränga mig och gå för långa skoldagar.  Men får se det kanske inte alls e så jobbigt :)..


Varit i skolan med för att lägga upp en plan för hur jag ska ta ikapp det jaag missat nu under de 2veckor jag varit sjuk, och även hur vi ska göra om ajg behöver vara från skolan pga mamma. Det kanske blir att jag ska börja gå hos en kurator. Har itne riktigt bestämt mig om jag vill men borde väll de :/.

Nu ska jag gå o hitta nått jag kan keka till kvällsmat ihih :D
Hejhej



ja o hugo plutten :).

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad jobbigt att vara sjukt så otroligt länge!! Hoppas du blir bättre snart.



Att ha spotify i mobile är helt underbart, jag älskar det! Någon favvolåt?

2010-03-26 @ 11:34:19
URL: http://tornrosas.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe ja skiit jobbigt :/.. Ja Tack :).

Jätte skönt o slippa lägga in låtar ju =D. hehe nae asså har favvolåtar i perioder.

2010-03-26 @ 16:39:26
URL: http://saaaraoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0