24 Mars

Onsdaag! :), ännu en dag hemma ifrån skolan.
Gick upp i rätt bra tid idag även fast jag var uppe hela natten :D, mamma kommer ju hem i kväll så har lite att göra innan hon kom hem. Behövde städa mitt rum, ta ner tvätten och tvätta. Sedan ikväll är det ju valpkurs igen så har ju inte hur mkt tid som helst :).

Har börjat att städa mitt rum nu. När man e sjuk orkar man ju inte direkt städa undan efter så nu blev de lite extra att städa men det gick rätt fort.. de som tar tid e ju dammtorkningen -_-). Men med riktigt hög musik så klarar man sig igenom den delen med haha (A).

En sköterska ifrån vårdcentralen ringde innnan med, och frågade om jag fortfarande hade feber och  det har jag ju. Så fick en läkartid i mårn vid 2. Hoppas att jag får nån medicin så att ja blir frisk snabbt :).

Ska fortsätta städa nu :)
Hej så länge


Jobbigt att flytta alla mina nagellack när man ska damtorka under dem haha


Kommentarer
Postat av: jenny

hejhej!:)



rösta gärna på mig i veckansblogg ->>

http://emmamariastenius.blogg.se/2010/march/finalisterna.html



skriv ditt namn/bloggadress och att du röstar på nr.12 (:

snälla?(: kram

2010-03-25 @ 13:43:01
URL: http://jjennybrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0