23 Mars

hallåå ! :)

Nu har ännu en dag av den här veckan gått :P,
sååå sjukt tråkigt att va hemma hela tiden -_-)

Har inte gjort så mkt idag hlr :/, elr jenny var här någon timme - skönt med lite sällskap :D.
Imorgon ska hon i från vårdcentralen o ringa igen och kolla om jag fortfarande har feber och isåfall skulle jag få träffa en läkare, och eftersom jag har feber idag så kommer jag ha det imårn. Så på torsdag blir det nog att jag får en läkartid. Hoppas jag får någon medicin så jag blir frisk snabbt :).

Har gjort pasta sallad ikväll med Jimmy haha, de komiska var att jag blev sugen på sånt i morse o nu ikväll när han kom hem så fråga han  om vi inte skulle göra lite pastasallad haha :P.



Jag igår innan ja skullle lämna tillbaka hyrfilmen o till körskolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0