21 Mars

Helloo!

Slut på helg igen :/.. Imorgon blir det tillbaka till allvaret, har fortfarande kvar min feber så ska nog till vårdcentralen i mårn så de kan kolla va som är felet för inte särskillt normalt att ha feber i 2veckor.

Imorgon är det körkortsteori igen så måste läsa på idag för förra lektionen och göra de uppgifter, förstår inte att ja inte gjort de innan när jag varit sjuk hela förra veckan :S.
Ska ut o övningsköra en sväng idag med :), ska bli skööjj och hoppas att det går lika bra idag som sist.

Föresten New moon släpptes på dvd o blue-ray igår =D. Tror faktiskt att jag ska köpa den i blue-ray för dvd versionen har jag ju på datorn :)


Kommentarer
Postat av: Ludde

Vilken fin blogg du har vill jag bara börja med att säga!:) fan vad jobbigt att ha feber i 2veckor:O Säkert någon inflammation eller något då:(

2010-03-21 @ 16:04:02
URL: http://garcons.blogg.se/
Postat av: Saara

tack :), haha jaa as jobbigt.. hehe nått måste det ju vara :S

2010-03-21 @ 18:56:32
URL: http://saaaraoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0