2 Mars

Fiinfiint väder idag =D, man blir ju på as bra humör när det är klarblå himmel och soolen steker ihih.

Har bara haft två lektioner idag =P, började kl 12.20 och slutade vid 16.00.
Så är inte särskillt sliten efter denna dag haha.
Sitter just nu och små kollar på New moon :), åt kvällsmat här vid datorn så då äre trevligt med lite film ^^), egentligen borde jag inte kolla på den filmen i såå dålig kvalitet som screener haaha men kan inte låta bli o vänta ända tills det kommer ut braa kvalite.

Tänkte faktiskt göra lite nytta idag :D, har varit o handlat lite med pappa men nu tänkte jag tömma min papparskorg och damsuga o torka mitt golvet hehe.
   Sedan tänkte jag sätta mig och läsa igenom i teoriboken om statstrafik och landsvägar eftersom statstrafik gick han igenom i går på kursen och landsvägar kommer nästa vecka :D. Gjorde teori frågorna igår med till statstrafiksavsnittet :), känner mig nästan lite duktig haha.

Får väll börja nu så det inte hinneer bli natt innan jag börjar hahah :P
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0