16 mars

Hej igeen!

Har som vanligt inte orkat blogga innan nu, menmen har inte hänt särskillt mkt ändå.
Har inte varit i skolan än denna vecka eftersom jag fortfarande e sjuk o har feber :/. Inte roligt alls, men det går la över snart får ja hoppas. Sitter o funderar på med hur jag ska göra imårn, borde vara hemma hela dagen för att kurera mig men har valpkurs imårn kväll o det är dubbel lektion så vill absolut inte missa det, men känns konstigt o inte gå till skolan då hlr. Så får bestämma mig innan jag ska sova så jag vet om jag ska ställa klockan elr ej.

Aja men tal om annat har fått min iphone 3Gs idag med :), gillar den faktiskt. Men funderar på om jag ska köpa elr inte ett new moon skal till den :D, asså den e ju jäkligt snygg utan men känns lite personligare med något motiv på mobilen man valt själv. Vet inte om det är klister märken typ man sätter på elr om det är ett skal.
Men behöver ju inte det exakt nu så ska tänka på den saken med haha :P



Iphone 3G s - 16gb white

New moon skalet :D


Kommentarer
Postat av: Cicci

Ååå har du köpt en Iphone oxå....avis Det får nog bli att jag köper en snart oxå. Får se om jag ska vänta till sommaren, skulle vilja ha en med bättre kamera.

Krya på dig!

Kramkram

2010-03-18 @ 12:16:34
URL: http://ceciliaahlin.blogg.se/
Postat av: Saara

haha jaa okeej :P, de snackas ju om att de ev. kommer ut en ny iphone i sommar eftersom de andra två kommit ut nu två sommrar i rad. =D.. Ja precis de kan va nackdel, men tycker att kameran e bra på den ja har även fast de bara e 3px :) Taacktaack

2010-03-18 @ 13:38:11
URL: http://saaaraoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0