14 Mars

Heelloo, va någon dag sedan jag skrev men har inte orkat haha :P

Kan ju börja med att säga va som hänt nu under dagarna jag inte bloggat,
I fredags så var jag på bio med jenny - Alice in wonderland 3D, den var faktiskt riktigt bra :). Sedan sov hon över hos mig till lördagen hehe, vi gick inte o la oss förren 6 elr nått :P.
På lördagskvällen var det fest ;), väldigt skoojj men kände att det blev lite för mkt av det goda. Inte så roligt o städa lokalen när alla hade åkt hlr, särskillt golvtorkandet tog tiiid. Det var ju såå skitigt så man bara hälde ut vattnet för att torka haha :P. Åkte med jimmy hem innan städningen var helt klar, men tror det var ok för att vissa va ju inte ens med o städa ifrån klassen :/.

Idag nu har jag inte gjort ett piss, känner mig rätt slööö så det blir att va hemma hela dagen hade jag tänkt. Bara kolla film o lata mig hehe :P. Behöver plocka upp lite i mittt rum med men de kan jag göra ikväll hehe.
Nu sitter jag bara o väntar på att ett ugly betty avsnitt ska ladda klart :), kollade nyss 90210 och den serien har precis dragit igång igen i USA så nu kan man börja följa den varje vecka =D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0