11 mars

Är rätt trött så tänkte bara skriva några rader eftersom jag inte bloggat tidigare idag :)

Har varit på uf mässa hela dagen, kom hem vid halv 9. Mässan var rätt trevlig, men problemet var att det fanns 3st till företag som sålde exakt samma produkt som oss :/. Inte särskillt skoj, menmen.

Kollade klart den filmen percy jacksson nu eftersom jag inte orkade se klart den igår så sov ist hehe :P. Den var väldigt bra faktiskt =D.

Är ledig i morgon så ska SOOVA UT haha =D, har längtat!!. Kurera mig riktigt så jag blir frisk :P.. I mårn kvääll blir det bio med Jenny - Alice in wonderland 3D :). Hoppas den e bra!. Sen sover hon hos mig tills lördag =D

Men nu ska jaag sooovaa!!
Goodnatt ^^)


Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du får en härlig lördag!

Godnatt och sov gott :)

2010-03-13 @ 01:25:36
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0