10 mars

Snart dags att sova :)

Men tänkte blogga lite först, är skiit trött behöver verkligen sova ut så jag kan vara pigg på mässan i mårn :D.
Har fortfarande 38,6 i feber :S, får vila på fredag förmiddag sen söndag :P. Kan ju inte vara sjuk förevigt :P

Idag har vi varit på Åhaga hela dagen typ eftersom det är uf mässa där idag och imårn. Men jag var bara med till klockaan 5 för skulle på valpkurs o den började halv 7 så det blev hem o byta om sen dra till vidare till knätte hehe :P
Mässan för allmänheten öppnade klockan 5 så stog inte och sålde något idag :), tror att de klarade sig lika bra utan mig :D. Men imårn blire några timmar i montern :P.

Om filmen Percy Jackson And The Olympians The Lightning Thief hinner ladda klart tills jag ska sova så ska jag kollla den :D, tror jag kommer gilla den..







byebye

Kommentarer
Postat av: Queen

måste se den! :D

2010-03-13 @ 00:31:09
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0