Sony Ericsson Xperia x10

En sak som är säker är att man inte ska börja kolla på mobiler för nöjet skull. Hittar jag en mobil som jag vill ha så kan jag inte sluta tänka på den :S, skiit jobbigt därför kollar jag inte på sånt så ofta hehe. Men nu såklart för någon dag sedan gick jag in och kolla, såå självklart attt jag hittar en som passar mig perfekt ;),
Har börjat tröttna lite på att ha en klumpig mobil o inte kunna ha den i fickan så hade tänkt mig en rätt platt mobil som nästa köp o sjäälvklart så kmr sony ericsson ut med en sån mobil nu den 10feb.

Sony Ericsson Xperia x10



8,1pixel kamera
4tums pekskärm
medföljer 8gb minneskort + 1gb internt
operativsystem: Android 1,6
Pris: runt 6000kr

+ en massa funtioner som timescape, mediascape o android market - som gör det lättare att hitta saker i mobilen eftersom det samlas i ett o samma ställe. Android market hittar du applicationer som gör att du kan anpassa din mobil så den paassar just dig.



Vill ha mobilen men den jag har är inte särskillt sliten så får nog vänta ett tag till :/. Egentligen e det smart att köpa billigare mobiler för då kan man ju byta oftare :D, men de e inte lika roliga juu -_-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0