Lugn daag

Har varit hemma ifrån skolan i dag också.. Såå har inte gjort särskillt mkt, haar tvättat lite och städat litelite i mitt rum :). Borde egentligen göra en genomstädning men det blir aldrig av =S hehe. Min syster kom hem nu ikväll med :D, eftersom hon ska till sydafrika på lördag :).

Igår när jag var på stan så köpte jag 2st nya nagellack :), har inte provat de på än eftersom jag redan har ett lack som jag gillar på naglarna :), får måla nytt när de andra är för mkt avskaft.




Här är de nya lacken, e syns inte så mkt på bilden men de är jäätte glittriga :D.
De är ifrån den nya vårkollektionen från depend som nyss kom i butik :).


Såå ser mina naglar ut nuu :)


Här e lacken som jag har på naglarna förtillfället :P



Sååå nu vet ni det ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0