28 Januari




Simple plans låt Save you gjordes pga. sångaren i bandet har en bror som hade cancer, och detta var väll hans sätt att uttrycka sig. Vääldigt fiin låt.

Haar inte uppdaterat bloggen på några dagar nu och anledningen är väll att jag inte har haft någon lust pga. cancer beskedet vi fick i måndags. Såå just nu känns allt som skiit, mamma har redan gått igenom den här proceduren en gång och det borde ha varit nog med den skiten :'(.  Första gången hon hade cancer var det i bröstet, men det opererades ju bort. Och nu med nått år fri från cancern så självklart kom det tillbaka, och denna gång sitter det i skelettet så hon kmr att få leva med det i resten av livet fast de kan nog förminska tumören och så blir det nog en bromsnings medicin hon kmr att få äta hela livet :'S.
Jag är jätte rädd för vad som kommer hända, jag haaaaatar verkligen cancer!!. Föörstör såå många liiv helt i onödan.

Har varit hemma ifrån skolan sen jaag fick reda på beskedet. Känns skönt att kunna handera chocken o känslorna i fred, är inte den personen som behöver prata om saken för att må bra, utan jag sitter helst själv på rummet och tänker, gråter utan att någon frågar hur jag mår. För det är ju mamma som det är syynd om, man kan ju bara tänka sig hur hon mår just nu, vilka tankar som går igenom huvudet?.

Men fåår hoppas att allt går braaa, skulle aldriiiig klara mig utan mamma!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hoppas det går bra!

2010-01-28 @ 12:03:28
URL: http://obeerg.blogg.se/
Postat av: Cicci

Klart det kommer å gå bra... Kerstin e en Ahlinare å vi e starkare än någon annat. Nu kör vi så det rycker. Det kommer sluta bra å alla kommer å må bra. Vi måste ha den inställningen. Livet e för jävla orättvist å man trodde att familjen/släkten skulle få lite ro nu när allt hemskheter har hänt, men icke. :-(



Vi kommer å klara detta... tillsammans. Helt klart!

Kram från kusinen

2010-01-29 @ 16:04:00
URL: http://ceciliaahlin.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa det är vääldigt tuur att hon är såå stark.. jaa man får väll tänka positivt.

Vi får hoppas att det går vägen

Kraamkraam :)

2010-01-29 @ 17:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0