22 Januari


ÄNTLIGEN HELG! :D, fyy va jag längtat.. Såå gött att kunna vara uppe hur sent man vill och gå upp när man vill på morgonen, så sjukt skönt. Denna helgen har jag inget särskillt planerat heller såå shiit va jag ska slappa :D, kommer vara utvilad till måndag ;)..
Idaag har jag inte gjort något spec, det blev skolan sen har jag varit mycket med Hugo plutten :P, har försökt lära han att sitta på kommando, och det gick riktigt bra faktiskt :D, han börjar fatta iaf att han får matbiten om han sätter sig hehe :D, får träna lite varje dag sen kommer han nog klara det utan problem hiih :D

Nu tänkte jag kolla på en fiilm :D, antingen blir det Six days seven nights - rätt gammal film, eller att Aliens in the attic :) får ta en liten tänkestund på detta hihi ;)



En liten bild på Hugo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0