19Januari

Har varit en väldigt lugn dag. Skolan slutade klockan 4 sen hem och hade som plan att dra till Onyx och träna, men tappade lusten så det får bli imorgon ist hehe :). Precis kollat på nytt avsnitt av One tree hill samtidigt som jag laddat och lagt in nya låtar på ipoden så nu har jag lite ny musik attt lyssna på när jag går till skolan imårn.

Har suttit och letat efter ett par nya hörlurar till min ipod ikväll oxå, eftersom jag inte gillar de hörlurarna man fick med eftersom det inte är sånna som är inne i örat utan den vanliga modellen, och den gillar jag inte .. men jag hittade ett par jag är sugen på att köpa - Apple in-ear headphones heter de och kostar 755kr :





Ska lägga mig nu och kolla på I love you Beth Cooper :)
Skola imårn ju så ska ju upp tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0