17Januari

Heej! :), har precis suttit och fixat med bloggdesignen. Fortfarande inte särskillt snyggt men det duger så länge hehe :P. Får ändra sen när jag har mer tid :).
Ska snart gå och lägga mig för ska upp 6 för börjar klockan 8 imorgon bitti med Apu :D, det är sjukt mycket roligare med apu än skola. Ska plocka fram mina arbetskläder och sånna saker nu ikväll innan jag lägger mig eftersom man inte är särskillt pigg så tidigt på morgonen, och då glömmer man lätt saker hehe  :).
Trååkigt att helgen redan e slut :/, man får börja längta efter nästa helg nu ist hehe :)

NattiNatti!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Sara! Roligt att du också börjat blogga;)

2010-01-24 @ 21:22:49
URL: http://sofialiindblom.blogg.se/
Postat av: Saara

Heej :D, haha jaavisst. Trodde faktiskt inte att jag skulle börja med det men jag blev lite sugen så då starta jag en hihi ;)

2010-01-24 @ 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0