Twilight, New moon

Kollat klart Ghost nu :D
Braaa film väldigt fiin o sorglig :), verkligen seeevärd

Men nu blev jag sugen att kolla på Twilight elr New moon :D
Jag vill alltid se nån av dem när jag sett en romantik film :).
Såå sjukt bra är de, längtar tills den 3e filmen kmr på bio.
Håller på att läsa om Twilight serien nu med :D, har börjat på första boken igen hahaha.. De e ju sååå lääskigt braa, Stephenie meyer är såå sjukt gryym på att skriva för man kan ju inte sluta läsa när man väl börjat :O, även om jag läst boken innan och vet vad som ska hända såå är jag ändå lika fast haha :P





Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej !

Såg att du hade kommenterat min text, jätte kul att du gillade den :)

tack så mycket !

2010-02-15 @ 10:51:43
URL: http://matiildap.blogg.se/
Postat av: fanny

Ja! Ghost är jättebra såg den för första gången i helgen! New Moon är också jättejättte bra! (:

2010-02-15 @ 19:47:32
URL: http://fannylarssun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0