Städning

hallåhallåå,
Har städat för fullt här i mitt rum och det börjar se riktigt skapligt ut nu haha :D, har bara damtorkat mitt skrivbord än så länge men har plockat bort as mkt och ställt iordning på det. Har även tat ut tvätt, disk och en resväska haha. Ligger massa skojj på golvet haha elr inte. De tar ju mest tid o lista ut vart man ska lägga alla grejer :S. Väldigt krävande arbete haha, ne men jag kollade faktiskt film medans jag gjorde iordning skrivbordet :D, riktigt trevligt faktiskt. Kollade på Catwoman, riktigt bra film faktiskt :D - borde ses.

Just nu har jag tagit en paus ifrån städandet så nu sitter jag o diggar HÖÖÖG musik haha :P, musiken bliir så mkt bättre när det är hög volym och högtalarna + basen får jobba rejält hahaha :P. Och ett plus på det är att man sjunger lika högt hahah bättre blir det inte. Mitt fredags nöje hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0