Snart soovtime

Eftersom det är apu imårn igen så borde jag lägga mig o nana nu hehe men det e ju så tråkigt att lägga sig när man e pigg :/.

Jimmy kom hem för en timme sen så nu kan jag ääääntligen ladda min mobil, haha använder ju systemkamerans usb sladd till att ladda min mobil eftersom jag gjort sönder min kabel :P, så nu när han hade med sig den i Åre så kunde ja inte ladda den hihi. Men nu äntligen e mobilen igång igen ^^)

Har tagit lite kort på Hugo nu med =D


haha såå sjukt söööt är han när han sticker ut tungan lite så där :D




Snart är Hugo 5 månader :D, tiden går snabbt och han blir bara sötare med tiden haha


Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

haha näh pallar inte :))

2010-02-28 @ 23:33:57
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0