Snaart Söndag

Börjar få Måndagsångest nu, snart söndag och efter det slut på lov :/. Är veerkligen inte sugen på skola, vill ha lov några veckor till :p. menmen man får väll plåga sig till påsklovet ;).

Är lite ledsen över att jag kollat klart alla avsnitt som kommit ut från serien Vampire diaries. Serien blir ju bättre och mer intressantare efter varje avsnitt. Tror inte säsong 2 kmr börja i USA förrän i slutet av mars :'(, Lååång tid tills dess.

Har inte skrivit något innan idag för hade typ glömt bort det haha. Har haft serien i huvvet hela dagen ;). Men det som hänt idag är väll att min syster kommit hem i från Syd Afrika =D. O resten av dagen bestog typ av serie haha ne men nästan :D

Tänkte att jag skulle utnyttja tiden även inatt o inte lägga mig än på några timmar :D, så funderar på att kolla någon film men vet inte vilken :S, laddade några Johnny Depp filmer här om dagen som jag inte sett, så kanske ska ta och titta på någon av dem :D.


Kommentarer
Postat av: Iris ♥

Hej, fin blogg! :)

Allt bra ?



P.S Kolla gärna in min blogg, behöver hjälp med att hitta en bra mobil. Förslag ?



Puss! ♥

2010-02-21 @ 13:51:11
URL: http://bosnagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0