Körkortsboken

hehe har suttit nu i en timme elr nått och slumläst igenom körkortsboken, känner mig lite nervös inför pluggningen av det. Själva slutprovet är det ju många som kuggar på, och det är ju inte det roligaste att göra. Så kände att jag behövde läsa igenom och kolla om jag kunde något alls i boken, o tur var att man kände till det mesta men man kan ju inte det men vet vad saker ungefär ska gå till i trafik o sånt. käänner mig lite lugnare nu :P. 

Nu är det baara att jag börjar övningsköra igen så jag känner mig lite säkrare i det haha. För asså inte så många månader kvar tills jag måste börja på körskolan med körlektioner :P, hhaha så behöver ju kunna en del för att inte få ett förjäkla dyrt körkort. 

menmen nu ska jag snart lägga mig o sova :P, för ska upp runt 8 imårn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0