Hemma igen :)

Kom nyss hem ifrån Maria :), Det var jätte trevligt på "Mary Kay partyt", Vi fick prova massa olika grejer så nu är mitt ansikte o mina händer lena o fina hehe :D. Asså man hade ju kunnat köpa allt, men då gällre det att man har ett X antal tusen att lägga haha. Men jag köpte i allafall det jag behövde - alltså rengöring för ansiktet. Det var två produkter, först så använde man den som innehöll rengöring+ ansiktsvatten och ansiktsmask i ett. Sedan den andra var en fuktighetskräm. Vi fick prova de produkterna och jag gillade den, ansiktet blev väldigt lent och rent hehe =D. Jag fick lite beslutsångest om jag verkligen skulle köpa de eftersom det ändå kostade 700kr, men sen så tänkte jag att man behöver ju inte köpa det särskillt ofta haha. Så jag bestämde mig tillslut så produkterna kommer på onsdag :D.


Produkterna jag köpte

Såå nu ska jag gåå och göra mig lite kvällsmat, hehe även om man blev rätt mätt på fikan på partyt så behöver man få i sig lite vettig mat haha.

Hejjdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0