8 Februari

Heej! ;)

Då äre Måndag igen, och en heeel vecka framför sig. Ucha man får ta en dag i taget o tänka att det snart är helg och seen Spooortloov <333. Fyyy va skönt det skaa bli.

Idaag var det apu, alltid en go start på veckan ist för skolan :). Efter apun drog jag in en sväng på lindas apu plats, kul o kolla vad hon höll på med hehe :D. Köpte mig ett nytt shampo i samma märke som det sprayet som jag var så kär i haha :D, ja hoppades att det skulle lukta samma. Som tur vaar så gjorde de det :D, fatta va jaa kmr kunna känna den lukten när jag både använder sprayet o schampot hahaha :P.

Jaja efter det drog jag hem, och var as trött eftersom jag inte kunnat somna i går natt och så var man helt slöö i kroppen eftersom man jobbat. Såå jag gick o la mig o sov någon timme :D, as gött. Började kolla på National Treasure Book of secret men somna ju ifrån den haha, så fåår kolla på den sen.



Toni&Guy - Volym shampo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0