6 Februari

Finns det något bättre än när man kan soova tills man vaknar av sig själv? :D, såå göött. Gick upp vid halv 11 idag. Började dagen med att bada hugo :), hans päls blir såå mjuk efter det heh :D. Sedan under eftermiddagen va jag mest med Hugo för väntade på att klockan skulle bli 6 då jag skulle ner till hemmakväll o hyra skräck med Jenny ;). Från då tills nu har hon varit hos mig :).
Egentligen borde jag lägga mig nu eftersom man ska ju försöka gå upp tidigt i morgon så man kan somna tidigt på kvällen för att orka apun på måndag morgon hehe :P. Men det e ju sååå sjukt tråkigt att gå o lägga siiig!.. Ska va uppe ett tag till så får jag ta smällen att vara trött imorgon hehe :P.


Söta Hugo :)


Har även målat om mina naglar igen, allit kul att byta fäärg :D. Denna gången blev det en grön färg, jag gillar färgen men de e itne många som gör hah :P, tycker det sticker ut lite. O jag har ju jämt svarta kläder på mig så det blir som en liten färgutstickare hahaha.

Här är iaf en bild på dem:



och här är lacket jag använt:

Lacket är ifrån Make up store och det heter Henric


Nu ska jag utnyttja tiden innnan jag måste lägga mig hehe.
Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0