5 Februari

Kan ju börja med att sägaa Graattis Jimmy! som fyller 22 idag :), han börjar bli riktigt gammal haha ;P. aja åter till mej och min dag (A). Har inte haft särskillt händelserik dag i dag hlr :/ hehe. Behöver ju inte räkna upp det jag gjort idag också men kan säga det roligaste som hänt iaf hahaha. O det var min o Johannas tripp ner till ica o hemmakväll ihih. Alltid lika skööjj o köpa onyttigheter haaha :P.
Oooo sen måååste jag bara tipsa om det sprayet ja köpte i veckan, äääääääälskar verkligen lukten. Det var en tjej på nyår som använde sprayet oo det lukta jätte mkt och skiit goott så va bara tvungen att köpa det..  Eftersom jag har mössa på mig nu så har jag sprayat i mina toppar för att jag ska känna lukten hela tin (A) hahaha.


Bild på sprayet :)


Men nu ska jag sätta mig till rätta och kolla på filmen jag hyrde :).. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0