3 Februari

Onsdaag - en dag närmare heelg <3 :D.
Slutade skolan klockan 2 idag, sedan drog jag ner till stan med lilla Linda :), vi shoppade o fikade som alltid är lika trevligt ;). Jag skulle egentligen inte handla så mkt men självklart så hittar man ändåå, skulle bara köpt födelsedagspresent till Jimmy. Funderar på att gå en promenad med Hugo nu ikväll med, får see. Det snööar som tusan ute ju :P.

Här är grejerna jag köpte idag:


TONI&GUY spray som luktar såå sjukt gott
Ögonskugga lila - Collistar
Nagellack depend x2 - ett lila glittrigt o ett överlack
bläckpenna - väldigt behövligt
lypsyl - beeehövdes verkligen!
present till Jimmy ( ej på bild )
"roller" - ta bort hugo hår på mina kläder haha :P



Idaag är Hugo 4månader :D, han börjar bli en stor pojke nuu :)..

Jag o Hugo, inte den snyggaste bilden men den bjuder jag på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0