25 Februari

Sorry för dålig uppdatering :), men har varit på mässa hela dagen. Kom inte hem förren klockan 10 så är helt sjukt trött i fötterna haha.
Mässan gick jätte bra, presentationen gick bra och jag blev inte så nervös som jag trodde ja skulle bli haha. Försäljningen gick väldigt bra den med :D, tror vi fick sålt 24st elr nått. Det var väldigt mycket folk där och de flesta var glada och sociala så säljsamtalet gick oftast väldigt bra och flöt på :D.

Såå gött nu när jag kom hem o kände mig helt slut och hungrig så har de köpt räkmacker ifrån fiskbilen så det var gött att slippa ställa sig o göra iordning något haha.

Nu håller jag på att kolla desperate housewives och har kekat upp min räkmacka. Är ledig imorgon så kan vara uppe hela natten om jag vill haha :P.


DreamClean UF :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0