23 Februari

Heelloo!
Äntligen skriver jag igen :P.. skrev inte igår för kom itne hem förrän vid 8 o sen så somna jag haha, så det blev intee mkt jag satt vid datorn. Men kan skriva desto mer idag ;)

Idaag kom jag inte ifrån skolan förrän vid halv 7 för vi höll på o fixa med våran monter som behövde bli klar idag :), jag var väll inte så arbetssam men gjorde lite i slutet iaf (A). Var även nere o keka kina med Lindis med, mumsigt ;).
Det var ingen valpkurs idag eftersom den e framflyttad till nästa vecka pga snön tror jag heehe, och det var väll tur för annars hade jag inte kunnat stanna kvar i skolan så länge :).

Ikvääll när jag kom hem tog jag en längre promenad med Hugo :), både bra för han och mej haha. Behövde kolla hur han gick o så när jag gick själv med han långt. Försöker få han att inte dra och stanna för mkt hlr. Det gick bra, men han började frysa sen stackarn, även fast han hade tröja på sig hehe. Så är lite nervös nu till valpkursen om han kmr börja frysa då, för den är 1½timme och står han i snö då hela tiden så kmr han nog bli kall :/. Får väll va ute med han mkt nu så han vänjer sig vid lite längre tider ute.

Är lite störd på att min msn cpar, för kmr inte in :/. Funderar på att avinstallera den o sen installera om :P.. Behöver in o snacka med Jenny haha. och min mobil är urladdad så kan itne smsa haha. Allt händer på samma gång.

Lägger in denna för man blir så mkt gladare av att se när allt krånglar haha.

Robert Pattinson, denna bild pryder min bakgrund på datorn förtillfället ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

haha inte konstigt ja inte når dig någonstansxD

2010-02-23 @ 21:47:00
URL: http://obeerg.blogg.se/
Postat av: Saara

haahha nej inte direkt :P

2010-02-23 @ 23:24:26
URL: http://saaaraoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0