21 Februari

Snart har den här dagen gått med! :),
Väldigt tråkigt får jag ju erkänna, eftersom måste lägga meej i bra tid i kväll så jag kommer upp till apun imorgon. Måste sätta mig och göra ett personligt brev typ, som jag ska lämna in till en person på ica eftersom jag ska söka sommarjobb. Gillar verkligen inte att skriva om en själv så, skit svårt o skriva ju o att komma på liksom vad som är lämpligt och inte att ta med. Får snart sätta mig med det, ska tänka igenom det lite först :)


Denna vecka är det mkt UF som gäller, det e ju rätt gött ändå ist för att sitta o plugga. Det är mässa på Torsdag som jag e rätt nervös inför eftersom man ska upp på scen o på något sätt presentera sitt företag, och jag ska in först på scen i vårat företag och det gör mig ännu mer nervös haha. Såå sitter här och har en maassa ångest inför det. Men asså man får tänka positivt och skita i publiken haha.

Imorgon ska jag börja på körskolan med teorikurs och det ska bli skoj :), aatt man ändå är ett steg närmare körkort liksom :). Jag känner att ja borde börja övningsköra igen men har ingen lust att åka nu när det e så mkt snö och så trånga vägar :/. Så får ta mig i kragen när snön har försvunnit.
Det e tur att jag inte fyller år förren i slutet av Juli iaf :P.

Sedan på Onsdag börjar Valpkursen som jag o lilla Hugo ska gå på :P. Ska bli intressant det med, för aldrig gått på någon sådan kurs. Får hoppas att Hugo sköter sig bara :), är lite rädd att han ska vara skällig o bara vill hälsa på hundarna och sånt för då blir det jobbigt att få han konsentrerad :P. Men det löser sig nog om något sådant händer :D.




Nu ska jag börja med mitt sommarjobbs ansökan ;)



Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0