2 Februari

Skooldagen var inte särskillt låång, såå man var inte särskillt trött när man kom hem hihi :P.
Tog mig i kragen och gick ner till djuraffärn i eftermiddags med :D, för behövde lämna tillbaka ett halsband som var för litet till Hugo, men har hela tin glömt av det. Men idag blev det gjort o passade på att handla lite andra roliga grejer till han för 600kr som inte riktigt var meningen, men hittade massa kul ju (A) :). Sedan efter jag varit där blev det kvällsmat som var pannkakor pappa hade stekt haha :D, han börjar bli en riktig hemmafru.

Runt 7 gick jag ut o gick med johanna i snööovädret haha :P, denna gång gick det oväntat bra med Hugo o Skrållan, han skällde lite grann men inte i närheten som han gjorde sist :D, men han höll på o lukta o gå efter henne hela tin men han e la inte van vid såå snygga tjejhundar hihi ;).


Här är grejerna jag köpte:
klicker
liten väska för att ha hundgodis i på promenad
hundbalsam
krokodil pipleksak
gummiboll
boll med snöre
tuggben
aktiveringsboll man lägger godis i
matbar
blinkande lampa man sätter i halsbandet så hunden syns på kvällen
Koppel ( inte med på bild )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0