18 Februari

Hallåå! :)
Jises va dagarna går snabbt :O, det är redan Torsdag och snart slut på lovet :(.

Idag har jag varit nere på stan och köpt födelsepresent till Sandra :D, hon fyllde för några dagar sen men kommer inte hem förrän på lördag ifrån Syd Afrika så har inte kunnat ge henne något innan ;P.
Sedan gick jag bort till firman för jag o pappa skulle köpa tröja till Hugo, och där hittade vi en svart luvtröja som det stog CUTE på ryggen, han blev jätte cool iden haha. Får ta kort och lägga upp nästa gång jag tar på han den. Vi köpte även en hund bur som vi ska ha när han åker bil, och en pipboll med (A).

Sen har jag nog itne gjort något mer, kom nyss hem :). Åt en semla med föresten haha, mumsmums.
Jag tror ja ska småstäda lite i mitt rum med :D, började lite innan men kom inte så långt :D, tror jag ska bada Hugo med.

Hejhej


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej! Har en tävling om en header på min blogg, så om du känner för en ny så är det bara att droppa in en kommentar! <3

2010-02-19 @ 08:45:37
URL: http://ollieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0