17 Februari

Började dagen med att försova mig hehe :P, skulle va uppe på tingsholm klockan 12 men vaknade 10 över så fick snabbt som tusan ta på mej o borsta tänderna sen gå upp. Var uppe halv 1 typ :).
Efter vi var klara gick jag ner o köpte mig en kebabsallad och tog med hem :p. Nu har jag kollat på True blood som jag gjorde hela natten till typ 5 när jag gick o la mig :). Började kollla på serien i går o sjäälvklart blir man helt fast i serien och vill inte sluta titta. Kollade Vampire Diaries i går med :), gillade den mycket med. Ska variera lite med att kolla på båda serierna men det blir ju lätt att man blandar ihop dem hhehe :P.

Hämtade min tröja i går med :D, är väldigt nööjd :P helt kär i färgen hihi.



Ska fortsätta kollla på true blood nue :P
hejhej

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Du tipsar filmen? :D

2010-02-17 @ 21:27:03
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0