11 Februari

Haar avklarat ännu en dag i skolan hehe :D, as låång daag 07.50 - 16.10. Hatar såå långa dagar skiit joobbiga lektioner med som man måste joobba på.
När jag väl kom hem idag såå borstade jag Hugos päls som börjar bli en vana nu när jag kommer hem att jag gör haha, den blir ju så fiin o fluffig dåå :D. Han har varit nere på firman idag såå han var rätt trött märkte jag när han somna i mitt knä när jag borsta han haha. Såå väntar bara på att han ska vakna nu för då måste han ut o kiisssa :). Pappa var smart o köpte en ny smörgåsgrill idag med :D, jag gillade inte den vi köpte sist eftersom det inte fanns några mönster i den =S. haha

Baara 1 skoldaag kvar innan looveeet :O, GUUD va sköönt.
Det är ju rosutdelning i skolan imårn med :), läängtar ihih. Ska ner o keka på kina imårn kväll med Lindis sååå ännu en anledning till att längta tills imorgon ihih :D

Nu funderar jag på om jag ska måla naglarna elr städa något i rummet haha :P.. blev inte riktigt nöjd med naglarna igår -_-)


En liten bild på Hugo plutten hihi

Kommentarer
Postat av: Amanda

asså GUUUUUUUUD va söt hund! Vad är det för ras?

2010-02-17 @ 17:01:21
URL: http://amandamattsson.weebly.com
Postat av: Saara

hehe javisst är han :). Det är en Pomeranian =D

2010-02-17 @ 17:14:41
URL: http://saaaraoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0