DÅÅÅLIIG uppdatering

Har inte varit sugen på att blogga för 5öre nu på en vecka. Men nu får jag ta tag i det igen :).
Kan ju börja med att berätta lite vad som hänt under lovet och nu dagarna efter.

Under lovet så tog jag det väldigt lugnt :), har ju haft moppen så har kunnat åka ut i det fina vädret lite och så ;). Var i Borås med Lindis och shoppade en massa alltid lika skojj =D, efter borås så var det teorikurs som gällde och de var sista gången så nu är det bara att göra övningsproven fram tills sluttestet.

Var med jenny penny på lovet, firman, städa, testlektion, fest. Kommer inte ihåg mer haha :P.

Igår var jag i ullared med linda och hennes mamma o granne :), hittade massa där med. Alltid lika kul o handla där ihih. Så kom hem rätt sent igår så blev inte mkt datorsittande haha.

Här är lite bilder:

Shoppingresultat ifrån Borås ;)


Klädprovning i Ullared igår :)


Hjälper pappa med fakturorna :)

Det var nog allt ;). Nu ska jag packa upp ullareds grejerna ifrån igår sedan sätta mig med plugg i solen om det inte blåser fööör mkt =D.

Heejsvejs


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-20 @ 00:11:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0