23April

Egentligen den 24 april nu men skit samma :)

Är ledig imårn därför jag fortfarande sitter vid datorn =D, as gött med långhelg haha.

Idaag har jag gått i skolan till 2, slutade tidigare pga inställd lektion och eget arbete. Gillar inte att sluta 4 så skönt när man får sluta tidigare :).
Efter skolan drog jag ner till körskolan för att kolla om de fanns några lediga tider nästa torsdag på förmiddagen, för är ledig då. Men tyvärr så var det uppbokat som vanligt :(. Har ju skiiiit schema så får ju passa på att boka lektioner när jag väl får något ledigt. Men har redan två lektioner bokade så de e ju ändå något :).

Efter körskolan var det bara för mig att börja städa husvagnen för pappa ska köra ner den så fort som möjligt till skrea så den behöver städas klart så snart som möjligt. Hade tänkt att vi skulle hämtat vagnen i lördags men då var det något de beställt som inte kommit hem till den, så fick vänta tills nu i veckan o hämta.
Har lite av städningen kvar men de tänkte jag göra imorgon =D.

När jag väl kommit in efter städningen så var jag riktigt pigg så kände för en promenad, smsade Johanna som hängde med ut en sväng =D.. Var lite kyligt men det gick bra haha.

Fick ta mig en sväng till ica innan det blev slappande vid datorn haha, fattades lite i kylen :P.



Jaag stääädar ;)




Nymålade ;).. gjorde manikyr med lite annorlunda färg :) mee like





Sööööt Hugo, gillar denna bildeen


Kommentarer
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-04-30 @ 11:57:15
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Sofie

gud så söt!

2010-06-05 @ 20:27:05
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0