1 April

Äntligen påsklooov! <3
As gött o slappa i ett par dagar nu hihi.

Va lång skoldag idag, 8-16 drygt som tusan. Sen hade jag ju suttit uppe ända fram till 5 på morgonen och pluggat till matteprovet så skolan blev ju så mkt jobbigare när man var trött med.
Matteprovet gick nog bättre än va jag trott, men ofta gör man ju slarvfel så att man förlorar en massa poäng haha.

Sandra kom hem idag med! =D. Jaa o mamma fick var sitt påskägg med lite saker i.
I mitt var det ansiktsmasker, nagellack, nagellacksborttagning och läppglans - Allt har man användning av ju, skit bra =D haha.

Började småstäda i mitt rum idag med =D, måste ju det om vi ska släppa ut Hugo så han får va över hela övervåningen. Han kommer ju ta mina strumper o skit om jag inte plockar upp det haha, så ska fortsätta med städningen imårn =D.

Nu ska jag fortsätta kvällen med att kolla Ugly betty och sedan filmen Barbie in a mermaid tale hihi. Den verkar jätte mysig, gillar sånna feel-good filmer hiih (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0